wychowawcy

Katarzyna Fołtyn – Właścicielka i Dyrektor Przedszkola

Witam serdecznie.
Nazywam się Katarzyna Fołtyn i jestem Dyrektorem oraz właścicielką Przedszkola Niepublicznego Art-Child w Krakowie.
Ukończyłam z wynikiem celującym Studia Podyplomowe z zakresu Inżynierii Finansowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Uzyskałam również tytuł magistra Zarządzania Finansami.
Będąc  mamą 7-letniej  Emilki, którą widzicie Państwo na naszej stronie internetowej, postanowiłam stworzyć przedszkole, o jakim zawsze marzyłam. Uzupełniłam  je o rzeczy, których brakowało mi w placówkach, do których uczęszczała  Emilka. Od czasu, gdy mam własne dziecko, jestem niezwykle  wyczulona na potrzeby oraz  niedolę  maluchów. Dlatego sama sprawuję pieczę nad placówką. Pomagają mi wspaniałe, wybrane z najlepszych Panie Nauczycielki.  Możecie być Państwo pewni, że powierzone nam Wasze pociechy,  będą pod najlepszą opieką.
Nadzór pedagogiczny nad placówką jak również opiekę nad awansami zawodowymi sprawuje nauczyciel dyplomowany mgr Jacek Fołtyn.

 

 

Pani Paulina – Nauczyciel Wychowawca

Mam na imię Paulina.
Jestem nauczycielem anglojęzycznym. Nauczycielką zapragnęłam zostać w liceum, do którego uczęszczałam w rodzinnym mieście Jaśle położonym na Podkarpaciu. Lubiłam w tym okresie przyglądać się moim nauczycielom i ich podejściu do uczniów. W głowie pojawiła się myśl: „ A gdyby tak móc stać po przeciwnej stronie kiedyś w przyszłości i dać dzieciom już na etapie wieku przedszkolnego wszystko, co najlepsze?”. Tak oto myśl przerodziła się w czyn- ukończyłam studia licencjackie oraz magisterskie na kierunkach: Wychowanie przedszkolne i opieka nad dzieckiem oraz Pedagogika wczesnoszkolna w cudownym miejscu, jakim jest Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie. Kocham sztukę, muzykę, malarstwo, jazz, śpiewanie, dzieła Vincenta van Gogha i Gustava Klimta, dzieci oraz górskie krajobrazy i jazdę na rowerze. Najszczęśliwsza czuję się w momencie dawania komuś swojej cząstki w trakcie śpiewania, a także w sytuacji słuchania improwizacji wykonywanych przez muzyków podczas jam sessions. Uczęszczałam do Krakowskiej Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej, gdzie kształciłam swój głos. Jestem absolwentką szkoły muzycznej, w której uczyłam się gry na saksofonie. Staram się jak najwięcej „przemycać” muzyki do przedszkolnego życia; szczera sztuka wyłaniająca się z dziecięcej duszy wzrusza mnie i daje niebywałą radość. Każde dziecko jest dla mnie zagadką, którą pragnę rozwiązywać każdego dnia w duchu akceptacji i pełnej miłości do niego. Uwielbiam dawać mu poczucie bycia ważnym, kochanym i bezpiecznym. Głęboko wierzę w to, iż kontakt nauczyciela z dzieckiem powinien być oparty na wzajemnym szacunku oraz ogromnych pokładach cierpliwości i spokoju ze strony przewodnika wychowanków, gdyż moim zdaniem gestykulacja zdenerwowanego dorosłego wpływa na dziecko znacznie silniej niż sama treść wypowiadanych przez niego słów.

 

 

Pani Agnieszka – Nauczyciel Wychowawca

Mam na imię Aga.
Jestem nauczycielem anglojęzycznym. Ukończyłam pedagogikę specjalną oraz pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną. Moją pasją jest teatr oraz muzyka. Dlatego obecnie szlifuje swój warsztat w szkole teatralnej w trybie zaocznym oraz gram na skrzypcach w zespole folkowym. W pracy z dziećmi pociąga mnie fakt, iż mogę brać czynny udział w procesie odkrywania przez nie świata oraz nauki wyrażania siebie właśnie przez sztukę.

 

 

 

 

 

Pani Magda –  Nauczyciel Wspomagający

Mam na imię Magda.
Wspieram nauczycieli – również posługuję się językiem angielskim.
Wykształcenie zdobyłam na wydziale pedagogiki o specjalności edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Studia na tym kierunku to spełnienie moich marzeń z dzieciństwa. Praca z dziećmi daje mi wiele radości. W kontakcie z najmłodszymi staram się wykazywać empatią i indywidualnym podejściem, ponieważ każde dziecko jest wyjątkowe. Pragnę cały czas poszerzać swoją wiedzę i umiejętności, aby jak najlepiej wspierać dzieci już na samym początku edukacyjnej przygody. Swój wolny czas poświęcam muzyce i aktywności fizycznej. Poszerzam swoje wykształcenie, by w przyszłości zostać logopedą.